DATE DE CONTACT

Adresa:
OAMGMAMR filiala Muncipiului Bucuresti isi desfasoara activitatea in sediul din strada Avrig nr. 12, sector 2, Bucuresti.

Date de contact:
Telefon: 021-444.10.68
Fax: 021 / 444.21.71
Email: secretariat@oammrbuc.ro

Mijloace de transport:
Tramvai: 1, 21, 46
Autobuze: 101,
Troleibuze: 66, 69, 85,
Metrou: statia Piata Obor.




În atenția membrilor Filialei București a OAMGMAMR

Actualizat: 17.11.2020

Eliberare Aviz pentru anul 2021

În temeiul prevederilor Hotărârii nr. 5 din 11.03.2020 a Consiliului Național al OAMGMAMR, filiala București va elibera la cerere, pentru membrii săi, avizul privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, de moașă și de asistent medical, pentru anul 2021, în ultimul trimestru al anului în curs.

Prin urmare, avizele pentru anul 2021 vor fi eliberate în perioada 01 octombrie – 31 decembrie 2020.

Având în vedere situația creată de pandemia de COVID 19, suntem nevoiți să adoptăm măsuri adecvate pentru evitarea răspândirii virusului, prin respectarea măsurile recomandate de autorități.

În acest sens, activitatea OAMGMAMR filiala Mun. București a fost adaptată astfel încât să putem oferi membrilor noștri un proces de eliberare online a avizelor.

Condițiile obligatorii pentru eliberarea Avizului:

  • Asigurare de răspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională, valabilă pentru perioada 01 ianuarie – 31 decembrie 2021, cu respectarea sumei minime de asigurare prevăzută legal pentru locul de muncă: 10.000 de euro pentru unitățile cu paturi, indiferent de specialitate; 4.000 de euro pentru cele fără paturi (cabinete, clinici, laboratoare); 2.000 de euro pentru asistenții medicali din farmaciile cu circuit deschis, asistenții medicali de igienă și sănătate publică și asistenții medicali care profesează în institute/secții de medicină legală;
  • plata cotizației la zi;
  • Realizarea numărului minim de credite de educație profesională continuă.

REȚINEȚI:

Membrii OAMGMAMR care la data solicitării Avizului anual nu îndeplinesc condițiile legale de obținere, pot repeta solicitarea, până la 31 decembrie 2020.

Pentru membrii care solicită eliberarea Avizului anual după data de 31 decembrie 2020, eliberarea Avizului anual se va face cu valabilitate de la data solicitării și a îndeplinirii tuturor cerințelor legale.

Pentru obținerea Avizului anual, se vor parcurge următoarele etape:

  • completarea cererii de eliberare a avizului (click aici pentru model cerere) și scanarea acesteia,
  • scanarea documentelor necesare eliberării avizului anual
  • încărcarea cererii de eliberare a avizului și a tuturor documentelor în secțiunea Avizare, din contul d-voastră personal de pe oammrbuc.ro Autentificare. Urmărește tutorialul.

După verificarea cererii și a documentelor trimise de solicitant, acesta va primi un mail în care i se vor comunica etapele următoare pentru finalizarea procesului de emitere a avizului anual.

Avizul privind exercitarea profesiei, în original, se va putea ridica de la sediul OAMGMAMR filiala Mun. București numai cu programare făcută anterior, prin intermediul adresei de email de la care s-a primit avizul.

În cazul în care, după verificarea documentelor transmise, se constată neconformități, solicitantul va primi o rezoluție în acest sens, pe email.

Eliberare Certificat membru OAMGMAMR

Înscrierea de noi membri și eliberarea certificatelor de membru se face conform prevederilor legale în vigoare.

Solicitantul va încărca cererea și toate documentele necesare obținerii Certificatului de membru, accesând pagina Înregistrare membru.

După verificarea cererii și a documentelor trimise de solicitant, acesta va primi un mail în care i se vor comunica etapele următoare pentru finalizarea procesului de emitere a Certificatului de membru.

Eliberare Adeverință în vederea angajării

Eliberarea adeverințelor în vederea angajării, se face electronic, prin intermediul adresei de email secretariat@oammrbuc.ro, unde membrii Filialei București vor trimite în format pdf (scanat) documentele necesare eliberarii și cererea pentru eliberarea acestora. După verificarea cererii și a documentelor trimise de solicitant, dacă acestea îndeplinesc condițiile legale de obținere a adeverinței, Filiala București a OAMGMAMR îi va transmite adeverința solicitantului prin email, în format pdf.

Măsurile de prevenție sunt esențiale pentru evitarea contactării și transmiterii virusului, iar tratarea cu responsabilitate a situației actuale de la nivel național este vitală pentru noi toți.

Vă rugăm să vă desfășurați activitățile profesionale, respectând toate procedurile și protocoalele și să luați în considerare recomandările Organizației Mondiale a Sănătății și Ministerului Sănătății din România.

Vă mulțumim!

Aveți grijă de sănătatea dvs. și protejați-i pe ceilalți!

imagine

Dragi colegi,

Asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali sunt expuși frecvent la diverși factori de stres, pentru care în regim obișnuit, au dezvoltat strategii de gestionare.

Cu toate acestea, situația de urgență, cauzată de răspândirea noului tip de coronavirus, accentuează nevoia de mobilizare pe termen lung a tuturor resurselor fizice si psihice, astfel încât strategiile obișnuite ale persoanei de a face față stresului profesional pot fi insuficiente.

De aceea Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, filiala București, a decis organizarea și lansarea Serviciului de suport și consiliere psihologică telefonică și on line - Psiho Assist, începând cu data de 06.05.2020.

Citește mai mult...

Vreau să știu despre...


EMC

Politica privind datele personale