DATE DE CONTACT

Adresa:
OAMGMAMR filiala Muncipiului Bucuresti isi desfasoara activitatea in sediul din strada Avrig nr. 12, sector 2, Bucuresti.

Date de contact:
Telefon: 021-444.10.68
Fax: 021 / 444.21.71
Email: secretariat@oammrbuc.ro

Mijloace de transport:
Tramvai: 1, 21, 46
Autobuze: 101,
Troleibuze: 66, 69, 85,
Metrou: statia Piata Obor.




În atenția membrilor Filialei București a OAMGMAMR

Având în vedere Hotărârea nr. 6/09.03.2020 privind aprobarea unor măsuri suplimentare de combatere a Covid-19 și ultimele comunicări oficiale ale Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență legate de măsurile pentru prevenirea răspândirii Covid-19,

OAMGMAMR Filiala București dispune următoarele:

1. Activitatea filialei se va desfășura prin intermediul adresei de e-mail secretariat@oammrbuc.ro.

2. Continuarea procesului de eliberare a avizului anual se va face electronic, prin intermediul adresei de e-mail secretariat@oammrbuc.ro unde membrii Filialei București vor trimite în format pdf (scanat) documentele necesare eliberarii avizului anual și cererea pentru eliberarea avizului anual (click aici pentru model cerere).

După verificarea cererii și a documentelor trimise de solicitant, dacă acestea îndeplinesc condițiile legale de obținere a avizului, Filiala București a OAMGMAMR îi va trimite avizul solicitantului prin e-mail, în format pdf.

Originalul avizului va putea fi ridicat de titular după expirarea măsurilor pentru prevenirea răspândirii coronavirusului și reluarea activităților cu publicul.

În situații excepționale, se poate solicita trimiterea avizului original prin curierat.

Plata cotizațiilor de membru se va efectua prin transfer bancar în contul RO91BREL0002001509790100 Libra Internet Bank – Sucursala Crângași.

Vă mulțumim pentru înțelegere!